søndag 16. juni 2013

Noe av det siste jeg har gjort

Ringerikes Malerklubb og Børge Brekke har hatt et fint samarbeid fra høsten 2012. Dette har gitt inspirasjon og lyst til å utvikle tegne og malerferdighetene mine.

 Akryl med pastastruktur. Det er et ganske lite maleri, størrelse 30x40 cm
 Akryl med pastastruktur. Et forsøk på å male min egen hånd. Størresle 30x30 cm.
Skisse til maleriet under 
"Sel i isøde" akryl med pastastruktur. Inspirert etter et foto av naturfotograf Roger Brendhagen
Størrelse 40x40 cm
 Arbeidsskisse til et maleri str. 60x80 som jeg jobber med for tiden.
En studie fri fantasi. Pastell tegning

Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger på det jeg holder på med.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Foto og digital kunst - øyet som ser...

Digital kunst , kultur og kommunikasjon skal belyse hvordan man kan bruke digitale medier til å utvikle kreativitet, evne til formidling o...