torsdag 26. mars 2020

Akrylmalerier med ymse uttrykk

Det er ganske lenge siden jeg har oppdatert bloggen min med maleriene mine. Derfor her kommer noen av akrylmaleriene mine.

Natur:
 Bitihorn, har fått et nytt hjem SOLGT
 Skagastøltind
 Storhødne, Hemsedal. 70x80 cm.
"Lysning" 80x80cm SOLGT

Portretter:
Jeg har vært så heldig at jeg har fått følge med kurs med dyktige malere. Portrettkurs med bl.a. Hans Norman Dahl. Disse 3 bildene ble malt i ettekant av det kurset
Dette portrettet har ny eier. 30x40 cm. SOLGT
 38x45 cm. SOLGT
Bildet henger nå hos denne fanstastiske sangeren. 50x50 cm. SOLGT
Kurs med Ellen Hegg, malt med akryl og kaffe. 40x40 cm
Jeg liker også å male dyr og akt:
 Svane, 50x60 cm
 Akt, 60x80 cm

Abstrakt:
For tiden er jeg litt hekta på abstrakt kunst, det er spennende og se hvor man havner til slutt:
 50x60 cm
Dette bildet har fått ny eier. 60x70 cm.
 Dette er mitt siste bilde 50x60 cm. SOLGT
 Isøde, her ble jeg litt inspirert av serien "Svalbar minutt for minutt" som gikk på TV i vinter.
40x40 cm

Jeg syns det er vanskelig å sette titler på abstrakte bilder og det kan fort lede seeren av bildet. Folk er så forskjellige og oppfatter kanskje et bilde annerledes enn "naboen"

Alle mine bilder er til salgs, med unntak av de som allerede er markert med ny eier.
Ta gjerne kontakt på min e-postadresse. Du kan også låne et bilde hjem og se om det passer hos deg hvis du er usikker.
Jeg håper du liker det du ser og takk for titten. Legg gjerne noen ord i kommentarfeltet, det ville jeg sette stor pris på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Foto og digital kunst - øyet som ser...

Digital kunst , kultur og kommunikasjon skal belyse hvordan man kan bruke digitale medier til å utvikle kreativitet, evne til formidling o...