søndag 15. desember 2019

Prøvetrykk - foto-/salgsutstilling

Jeg har endel prøvtrykk av bildene på utstillingen min.
Disse er i ca A-5 størrelse og av høy kvalitet i papir og trykk. Passer utmerket til smågaver og kort og selges for 50 kroner pr. stykk.
Jeg har også noen få store i A-3, ett av Polarreven, ett av Ronja, Nordlandshesten og to av VW boblen, de selges for 200 kroner.
Det er samme papirkvalitet på disse som bildene på utstillingen.
Ta kontakt og jeg kan sende over hele landet. Porto kommer i tillegg.
Se her for informasjon: Hva jeg kan tilby

Forøvrig henger utstillingen min fortsatt på Ringerike Bibliotek, i hele desember, og kan sees i deres åpningstid.
Bildene kan selges med og uten rammer, og kan sendes over hele landet, med et tillegg av porto
Linker til utstillingen:
http://maleriogfoto.blogspot.com/2019/12/fotosalgststilling-i-ringerikes.html
http://maleriogfoto.blogspot.com/2019/12/foto-salgsutstilling-i-ringerikes.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Foto og digital kunst - øyet som ser...

Digital kunst , kultur og kommunikasjon skal belyse hvordan man kan bruke digitale medier til å utvikle kreativitet, evne til formidling o...