mandag 9. desember 2019

Foto-/salgsutstilling i Ringerike Bibliotek - desember 2019

Jeg har vært så heldig å få anledning til å stille ut noen av mine fotografier og digitale bilder på Ringerike bibliotek, i hele desember.
 Dette er min første separatutstilling innen foto/fineart. Det er totalt 15 bilder. Her kommer de 7 første. I morgen oppdatere jeg med de neste åtte.
"Båthavn i tåkedis". Bildet er fra Jevnaker.
 "Randselven i vinterskrud".
 "Nordlandshesten Ronja - ei ung jente med masse personlighet".
Digital graphic.
 "Veivalg 2". Digital graphic.
 "Vinterland". Digital graphic - portrettet er et maleri.
 "Dans for naturkreftene". - Digital graphic
 "Veivalg 1". Digital graphic
Bildene er 40x50, og de kvadratiske 50x50 cm. Alle disse bildene er på 350 gr. papir. "Fine Art Museum Etching", et matt papir med en del struktur. Papiret gir bildet et ekstra malerisk uttrykk.
Jeg kommer tilbake til priser, dog de er overkommelige, alle bildene koster under kr. 1.000,-, kan leveres med og uten ramme + i forskjellige størrelser.
Priser: Hva kan jeg tilby:
Ta evnt. kontakt med meg på e-post:
elsemariesitthus@gmail.com
Du finner meg også på FB: https://www.facebook.com/elsemarieshus/
og på instagram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Foto og digital kunst - øyet som ser...

Digital kunst , kultur og kommunikasjon skal belyse hvordan man kan bruke digitale medier til å utvikle kreativitet, evne til formidling o...