onsdag 22. mai 2013

I bassenget med Frida

Dette er da 3 år siden. Litt mer rydding

Skjønner ikke helt hva som av og til skjer i denne digitale verden, men jeg hadde tenkt å avslutte med et par vannbilder til.
De er riktignok ikke tatt i forbindelse med fotoskolen men i høst da jeg var med barnebarnet mitt på svømmeundervisning.
Temaet er unektlig vann her også så jeg syns de passet godt.Lillesøster var også med og hun vel... syns kanksje dette var litt kjedelig. Hun svømmer også men ikke på dette kurset.Og som en avslutning min faste følgesvenn, Ahura som denne gangen måtte ligge i bilen.
Ingen blogg uten henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Foto og digital kunst - øyet som ser...

Digital kunst , kultur og kommunikasjon skal belyse hvordan man kan bruke digitale medier til å utvikle kreativitet, evne til formidling o...