mandag 19. mai 2014

Lagottovalp - tegning med blekk og penn

Jeg fikk litt "blod på tann" av den forrige tegningen av Langhuset, og fikk lyst til å forsøke meg på en valp. Tegning av en av valpene fra det siste kullet mitt. De er idag ca 5 mndr gamle
Dette er blyanskissen, nå var det bare å få den over på akvarellpapiret
Det er en begynnelse men jeg lurer nok på om jeg har tatt meg vann over hodet denne gangen...
 En viss framdrift i tegningen men jeg er langt fra fornøyd, hun har blitt "skjev" i ansiktet
... det er umulig å pusse ut, så det er bare å fortsette, utfordringer er spennende
Ja, jeg kom i land. Etter en forespørsel til eieren av valpen, om den lignet så fikk jeg bifall og tegningen befinner seg nå hos henne. Tegningen er ca 20x20 cm

Dette var kjempeartig og litt av en utfordringer. Jeg vil nok forsøke meg igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Foto og digital kunst - øyet som ser...

Digital kunst , kultur og kommunikasjon skal belyse hvordan man kan bruke digitale medier til å utvikle kreativitet, evne til formidling o...